• Voor 17:00 besteld zelfde dag nog verzonden
  • betaal veilig via Klarna , IDeal of Paypal !
  • betaal in 3 termijnen met Klarna : Slice it of in3!
  • de leukste baby- & kinderkleding !

RETOURNEREN!

Uiteraard wilt Fashionique dat je als klant tevreden bent met onze producten.
Wanneer de producten niet voldoen aan uw verwachtingen kunt u deze retourneren.
wilt u producten retourneren stuur dan binnen 10 dagen een mail naar : info@fashioniquestore.nl.
Vergeet niet uw factuur aan het pakket toe te voegen zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is.
De retourkosten zijn voor degene die het pakket aan ons retourneert. 
Artikelen moeten binnen 14 dagen worden terug gestuurd vanaf het moment dat u het pakket heeft ontvangen, na ontvangst in goede orde van retour word er binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug gestort. 

* Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  • Het product mag niet gedragen en/of beschadigd zijn
  • Beautyartikelen en oorbellen kunnen niet geretourneerd worden wanneer de seal verbroken is
  • Badkleding mag alleen in ongebruikte en onbeschadigde staat geretourneerd worden: de hygiëne-strip mag niet verwijderd zijn, het product mag er niet gedragen of beschadigd uit zien, de kaartjes moeten nog bevestigd zitten aan de badkleding

    Natuurlijk mag het product gewoon gepast worden zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.
    indien het product gedragen, gebruikt of gewassen wordt teruggestuurd, kan er waardevermindering toegepast worden.

 

HOE RETOURNEER IK MIJN AANKOOP?

1. Stuur een mail naar : info@fashioniquestore.nl
2. Schrijf op het factuur dat het om een retourzending gaat en welke items u retourneert.
3. Voeg het factuur toe aan het retourpakket.
4. Breng je retour naar een POSTNL punt.
5. Bewaar je track en trace code goed.


TRACK EN TRACE
Wij verzenden al onze pakketten met een track en trace code zodat u uw bestelling kan volgen.
Wij raden u dan ook  aan om retour zendingen ook altijd met een track en trace code naar ons toe te sturen.
Mocht u het pakket zonder track en trace verzonden hebben en deze bereikt ons niet, dan kunnen wij helaas niks betekenen zonder bewijs van verzending.

 

UITZONDERINGEN
Als u onverwachts met een foute of defecte levering te maken heeft in uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Contactgegevens Fashionique:
E-mail: info@fashioniquestore.nl
Whatsapp: 06-27569030

KLACHT OVER EEN ITEM

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt naar onze klantenservice

VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de koper om het juiste adres in te vullen.
Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij zullen ons best doen het adres te wijzigen maar kunnen niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.